Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

UV Elite Team - JB Business Preview di Pusat Tuisyen Pasti Jaya, Taman Daya Johor Bharu

Akhirnya pada jam 6.00 petang tadi (24 Disember 2011), majlis business preview yang diwar-warkan selama lebih seminggu yang lalu telah terlaksana jua dengan jayanya. Setibanya di Taman Daya, Johor Bharu, kami semua telah disambut dengan hujan lebat seawal jam 9.00 pagi. Menambah lagi kegusaran bilamana sehingga jam 2.00 petang tiada tanda-tanda kehadiran prospek atau PM ke majlis. Panggilan demi panggilan dibuat untuk memastikan kesemua prospek dan PM hadir ke pertemuan ini. Cerita sesat, hujan, jem menjadi bualan sementara menanti mereka. Pada jam 2.15 petang mula muncul kelibat-kelibat prospek dan PM dan proses ini berlarutan sehingga jam 3.00 petang. Pada jam 3.00 petang seramai 22 prospek dan PM telah hadir. Majlis preview dimulakan pada jam 3.15 petang. Pada jam 3.30 petang kehadiran bertambah menjadi 24 orang. Termasuk leader 28 orang berada dalam sesi preview sehingga jam 5.00 petang. Sesi bergambar penutup hanya disertai oleh 22.

Pada jam 5.15 sehingga 6.00 petang seramai 4 orang untuk sesi personnal coaching.

Terimakasih tak terhingga Cikgu Emie kerana komitmen yang diberikan dalam menyediakan tempat dan alatan bantuan dalam menjayakan majlis preview ini.

Kehadiran Platinum Leader Azreen, Diamond Leader Roslila, Diamond Leader Junaidah dan Diamond Leader Muslimah banyak membantu dalam menjayakan preview ini. 

Beberapa prospek PM dan prospek upgrade ke Diamond Pack telah berjaya dikenalpasti di majlis preview ini.

Berikut adalah beberapa gambar kenangan di majlis preview tersebut;

Photo Majlis Penutup

Platinum Azreen menyampaikan Peluang Menjadi Presidential dalam 7 bulan

En Nadiah membeli Premix semasa preview

Platinum Azreen dibantu oleh Platinum Roslila, Diamond Junaidah dan Diamond Muslimah

Sesi Personal Coaching selepas Majlis Preview



0 comments:

Post a Comment