Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Our Mini Vemma Group Briefing in Taman Daya, Johor Bharu

Salam semua Member (In my Network), UV Team dan prospek,

Majlis Penerangan Mini ini adalah untuk member dalam network saya, UV Team serta prospek di Johor Bahru yang akan diadakan pada hari Sabtu 24 Disember Jam 2 hingga 6 petang di alamat di bawah ini. Overview ini adalah initiatif Group PL Azreen/GL June dan ianya bukan sebahagian dari program preview Syarikat. 


Kepada PM di network saya yang tinggal di sekitar JB bolehlah datang beramai2 untuk memeriahkannya dan bawa seberapa ramai propek yang anda ada. Penerangan ini akan dibantu oleh leader yang ada dalam network kita. Buat masa ini leader dari group kita yang akan ikut serta termasuk PL Azreen Ali dan GL June. Adalah diharapkan agar mana2 leaders lain yang ada dalam network yang sama yang kebetulan berada di JB, dapat bersama-sama memantapkan lagi preview ini. Kami mengalu-galukan kepada mana-mana leader yang ingin memberi sebarang bantuan segi teknikal secara langsung atau tidak langsung.

Demi untuk memudahkan pengurusan overview, adalah digalakkan kepada anda untuk menghantar secebis e-mail atau menghantar sms kecil berkenaan penyertaan anda ke mana-mana e-mail atau hp dibawah.

Overview ini bertujuan memberi penerangan ringkas semampu mungkin kepada mereka-mereka yang belum mengenali Vemma tapi berminat terhadap produk dan peluang business di Vemma  dan memberi penerangan lanjut kepada member dari network saya tapi masih kabur tentang apa yang perlu dilakukan seterusnya, serta peluang yang menanti mereka seperti 'Diamond Health Pack Rank Advancement Program'.

Saya akan sertakan pelan lokasi preview kemudian.

Yang nak bermalam ada banyak hotel di sekitar Taman Daya.


Lokasi Penerangan:
PUSAT TUISYEN PASTI JAYA
NO.9A, JALAN SAGU 33,
TAMAN DAYA,
81100 JOHOR BAHRU,
JOHOR

Emie's hp : 0197369385; e-mail: emieezurieen@hotmail.com
Mdm June's hp: 0146421961; e-mail: junaidah.mhassan@gmail.com
Sayed's hp: 0122869387; e-mail: semetahealth@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment