Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Kenaikan Rank UV Elite Team Members

Minggu-mingu terakhir 2011 telah menjanjikan kenaikan rank yang hebat bagi ramai UV Elite Team Members. Leaders-leaders di rangkaian Jutawan Siti Fazilah ini terus bertenaga mengorak langkah dalam mencari kejayaan demi kejayaan bersama di Vemma. Kesungguhan ini terbukti bila ramai diantara mereka mencapai rank baru dengan aura Diamond Health Pack yang baru diperkenalkan pada awal Disember 2011. Kesungguhan mereka sedikit sebanyak membantu Puan Siti Fazilah menjadi salah seorang 'Top Earner' pada minggu-minggu yang sama. Berada di kedudukan 28 keseluruhan 50 'Top Eaner' diseluruh dunia mengambarkan betapa Vemma begitu berkembang pesat di Malaysia dan Asia.

Ini seharusnya menjadi faktor yang kuat kepada mereka-mereka yang diluar sana untuk bersama-sama Vemma dalam mengejar dan mencapai IMPIAN mereka. Hanya dengan modal serendah RM6156 dan pulangan modal hampir 50% pada bulan yang pertama kesemua ahli berpeluang mencapai IMPIAN masing-masing tanpa menunggu begitu lama. Dengan kesulitan prasarana, bantuan teknikal dan rintangan baru bermula Nursalehin, Puan Siti Fazilah serta Razrul berjaya mengambil hanya 3-4 tahun untuk mencapai IMPIAN mereka di Vemma! Bagaimana dengan kita yang mempunyai segala bantuan serta prasarana hebat hari ini? Bermula 2010 kini setiap tahun seorang member Vemma mencapai rank Presidential dan anda mungkin seorang dari mereka dengan pelan 7 bulan Presidential UV Elite Team.


Di atas adalah di antara leader-leader UV Elite Team yang sendang mengorak langkah kearah rank Presidential. Ayuh terus maju dan jangan biarkan Nursalehin, Siti Fazilah dan Razrul bersendirian di tahta Presidential!


Kami pasti kejayaan ke ranking Presidential bukan lagi kejerihan 3 hingga 4 tahun!!! Leader-leader pertengahan sudah pasti mencecah rank Presidential hanya dalam masa 2 tahun dan yang paling terbaik anda yang mungkin menjadi ahli hari ini berupaya menjadi Presidential hanya dalam masa 7 bulan dari tarikh anda mendaftar sebagai ahli! Semua bergantung kepada betapa KUAT IMPIAN anda!


Sayed Sani
SemetaHealth

0 comments:

Post a Comment