Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Saranan Ikhlas Kepada Semua Pungunjung Blog Ini di Luar Negara

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera (Salam 1Malaysia) kepada kesemua pengunjung blog ini terutama kepada mereka yang melayari laman ini dari luar negara seperti di Rusia, US, UK, Indonesia, Brunei, Singapore, Jerman, Norway, India dan Brazil.

Sedarlah kedudukan tuan2 dan puan2 adalah amat sesuai dengan susun atur dalam Busines Networking. Anda mempunyai peluang yang sangat baik berbanding dengan kami yang berada di Malaysia. Saya berkata sedemikian kerana anda mempunyai peluang yang sangat hebat untuk mempunyai rakan niaga dari negara-negara yang anda tinggal sekarang. Bayangkan bagaimana tinggi cabaran untuk kami mempunyai rakan niaga dari luar negara lantaran kedudukan kami sekarang dan untuk kami melakukannya memerlukan kos yang sangat besar tetapi tidak pada anda. Anda kini mempunyai peluang yang terbentang luas dihadapan anda, anda hanya perlu menetapkan impian anda dan keputusan untuk bertindak!


Apa yang anda perlu lakukan adalah daftarkan perniagaan Vemma anda di Malaysia melalui link yang saya sertakan di blog ini; http://semetaheatlh.vemma.com. Daftar dengan alamat anda di Malaysia di mana alamat ini alan digunakan untuk menghantar produk yang anda beli. Anda boleh rancang strategi dengan memberikan produk yang anda beli kepada ibu-bapa atau saudara anda dan untuk kegunaan anda, apa yang anda perlu lakukan adalah membeli produk melalui network anda diluar negara. Tidak perlu meletakkan alamat tempat anda tinggal sekarang kerana ini akan menyebabkan anda menjadi member di negara yang tinggal sementara sekarang dan ini akan menyusahkan anda bilamana anda balik ke Malaysia. 

Tindakan anda hari ini akan membolehkan anda mempunyai network cawangan di negara anda tinggal sekarang dan memulakan busines ini di Malaysia nanti bila anda pulang nanti. Malah dengan kenalan dan ahli keluarga yang anda ada di Malaysia sekarang anda boleh terus mengembangkan busines ini di Malaysia tanpa perlu menunggu masa anda pulang ke Malaysia. Bayangkan, bila anda menjejak kaki di Malaysia anda sudah mempunyai network di luar negara dan di Malaysia. Permulaan dan tindakan anda hari ini mungkin mengubah keseluruhan perspektif anda untuk berjaya dalam hidup. 


Jika ada pelajar di Malaysia (yang hanya mempunyai prospek di Malaysia) boleh berjaya di Vemma tanpa perlu mencari perkerjaan seiring dengan degree atau kelulusan mereka, cuba bayangkan apa yang dapat anda lakukan dengan lebih baik dengan kedudukan anda sekarang.

Kepada mereka-mereka di China dan Hong Kong, jangan sekali-kali melepaskan peluang ini, kerana Vemma kini sedang bergerak aktif mengembangkan sayapnya ke kedua-dua pasaran strategik tersebut.

Tuan2 dan Puan2, jangan lepaskan peluang ini begitu sahaja. Anda mempunyai banyak kelebihan berbanding dengan kami. Yang pasti satu hari anda akan pulang jadi tanamkan azam jangan sekali-kali pulang dengan tangan kosong. Ini mesti menjadi satu kewajipan asas kepada kesemua rakyat Malaysia yang kini tinggal di US. Jika Vemma network di Malaysia adalah dari rangkaian Matt Morrow dan Clay Jackson dari US, kini anda mempunyai peluang yang terbaik untuk membina rangkaian Vemma dari Malaysia melalui anda. Ini adalah di antara kelebihan Business Network!

Tuan2 dan Puan2 saya merayu agar anda dapat melihat kelebihan kedudukan anda sekarang dan bertindak sebaik-baiknya namum begitu kesemuanya bergantung pada anda dan atas dasar itu Henry Ford melafazkan kata-kata berikut;


"Jangan kita risau kepada KEGAGALAN, kerana di hadapan kita hanya ada KEJAYAAN"

Salam Networking untuk semua.


Sayed A Sani
Semetahealth

1 comments:

subkie said...

Vemma is an excellent business opportunity if you learn the tricks and turns of the business. Here is my simple guide on the business http://iphykir.com/2012/08/25/can-you-really-make-money-with-vemma/

Post a Comment