Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Hasmi Hashim & Basri Umar is now Executive!

Pada 26hb November 2011 bertempat di Vemma HQ Jaya One, pra-pelancaran UV Elite Team telah disempurnakan oleh Puan Hasmi Hashim, Cik Rasyihah, Arshad Daza dan Cahaya Diana. Bermula dari tarikh keramat tesebut mereka-mereka ini terus melangkah tanpa sesaat pun menoleh belakang sehingga ke pelancaran sebenar UV Elite Team pada 3hb Disember 2011 di PKNS Bizz Point Shah Alam bersama-sama leader-leader yang lain seperti Basri, Fazira, Azree, Roslina, Roslila dan lain-lain. Setelah itu hampir setiap hari Ahad pada tiap-tiap minggu pertemuan-pertemuan UV Elite Team terus berlangsung dengan pendaftaran ahli yang bertambah pada setiap minggu.




Tidak cukup dengan itu Hasmi, Rasyihah, Fazira, Azreen serta lain-lain leader terus bergerak keseluruh tanahair dalam mengembang dan memberi penerangan tentang misi ulung UV Elite Team iaitu menjadi Presidential Leader dalam mada 7 bulan dengan belandaskan master plan yang digarap dari 'Diamond Health Pack' yang dilancarkan pada awal Disember 2011.





Bermula dari pertengahan Disember bermulalah rentetan-rentetan kejayaan dari kepayahan dan kejerihan mereka-mereka di atas bilamana seorang demi seorang leader baru muncul dari UV Elite Team. Kenaikan rank kepada Diamond Leader menjadi bualan harian di mana bonda saya Madam Junaidah telah juga menjadi diantara Diamond Leader yang baru (saya tak nafikan beliau mungkin menjerit geram bila beliau hanya beberapa CV dari level Platinum!). Tahniah juga kepada Muslimah, Roslila, Zuraida dan lain-lain yang telah Menjadi Diamond Leader. Di penghujung 2011 Roslina Mohamad Yunos pula telah dinobatkan sebagai Platinum Leader yang baru manakala pada minggu lepas wajah kegembiraan jelas terpancar di wajah Fazira Rakhib setelah beliau dengan rasminya menjadi Star Platinum yang baru.





Kejayaan Fazira dan Roslina membawa kepada pertanyaan, Bila SP Hasmi dan Basri akan menjadi Executive? Rupa-rupanya ketika semua meraikan kejayaan Fazira, SP Hasmi & Basri juga telah melangkah menjadi Executive pada 29/12/2011! Sekalung TAHNIAH dari SementaHealth serta UV Team Group.

UV Elite Team kini mempunyai beberapa leader hebat yang akan pasti bergerak dengan lebih mantap dalam mencorakkan kejayaan kesemua ahli UV Elite Team!
 
Semuga kejayaan mereka akan menjadi pembakar semangat kepada semua ahli UV Elite Team khususnya dan UV Group amnya.

TAHNIAH KEPADA SEMUA!!!

0 comments:

Post a Comment