Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Why Not Become A Brand Partner Today? - Kenapa tidak menjadi Vemma Brand Partner hari ini?

Why Not Become A Brand Partner Today?

Kenapa tidak menjadi Vemma Brand Partner hari ini?

Joining the Vemma team is FREE, and we've made it as easy as possible for you to get started today!
Menjadi ahli pasukan Vemma adalah percuma, dan kami telah menjadikan ianya semudah mungkin untuk anda memulakannya hari ini!
For a start, as a new Vemma Brand Partner you will get:
Sebagai permulaan, sebagai Vemma Brand Partner anda akan mendapat;
  • A FREE marketing website utilizing social media that helps you tell your story like never before. I recently invested close to $200,000 to optimize the effectiveness of this site. Call me crazy, but it's yours for free!
  • Laman pemasaran PERCUMA yang berpandukan media sosial yang akan membantu anda bercerita berkenaan produk seperti belum pernah anda lalui. Baru-baru ini Vemma membelanjakan lebih dari USD200,000 untuk meningkatkan keberkesanan laman Vemma.com. Semua kegilaan ini adalah untuk anda secara PERCUMA! 
  • The freedom and flexibility to be in control of your business, your time and your success. And the best news is even though you're in business FOR yourself, WE'RE here to support you.
  • Kebebasan dan fleksibel dalam mengawal perniagaan anda, masa dan kejayaan anda. Meskipun anda menceburi perniagaan ini atas kehendak anda, berita terbaik dari kami adalah KAMI AKAN TERUS DI SINI UNTUK MENYOKONG ANDA!
  • A proven system of training and tools, field leadership, and support. It's funny how most people go through life thinking experience is the best teacher. It's NOT! Other people's experience is the best teacher and you can learn from this upline support team starting from your very first day.
  • Sistem pembelajaran dan peralatan latihan yang berkesan, kepimpinan lapangan, dan sokongan. Sungguh mengelikan hati bagaimana kebanyakan orang menjalani kehidupan mereka dengan memikirkan pengalaman adalah guru yang terbaik. SAMA SEKALI TIDAK! Pengalaman orang lain adalah guru yang terbaik sebenarnya dan anda boleh belajar dari kumpulan sokongan di atas anda dari hari pertama anda.
  • A powerful and creative way to cash in on the Twitter and Facebook social media craze happening RIGHT NOW! You need to understand, these social media tools are not going to make you rich, but they will help to make you friends... and those friends can help you get rich!
  • Cara menjana pendapatan tunai melalui Twitter dan Facebook yang berkuasa dan kreatif sedang mengila sekarang! Anda perlu faham bahawa kesemua media sosial ini tidak akan menjadikan anda kaya, tetapi akan membantu anda menambah kawan-kawan dan mereka ini yang sebenarnya kan membantu anda menjadi kaya!
  • A stream of income from a product you never have to ship or exchange money for. It's the coolest thing ever! No merchant accounts, shipping, refund processing, customer service or anything of the kind is needed!
  • Anda akan mendapat pendapatan berterusan melalui produk yang tidak perlu membuat penghantaran serta tanpa perlu mebuat transaksi duit. Bukankah ini sesuatu yang sangat menarik! Tiada akaun perniagaan, penghantaran, proses bayar balik, khidmat pelanggan atau yang berkaitan dengannya diperlukan.

0 comments:

Post a Comment