Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Kenapa mesti kita bermula dengan Pek Kesihatan Diamond? - Why must we start with Diamond Health Packs?

Kerana:
  • Hanya dengan sekali pembelian semur hidup (Bought once for your lifetime)
  • Layak menerima bonus tanpa perlu ulang pembelian bulanan selama 7 bulan (Entitle to all the bonuses without a necessity to re-order in the first 7 months)
  • CV’ sebanyak 1080 berbanding 360 untuk package ‘Gold/Ultimate (Entitle for 1080 CV compare to 360 for Gold/Ultimate pack)
  • Pulangan mingguan sebanyak RM133000 berbanding RM95000 dengan package 'Gold/Ultimate  (Possible earning up to RM133 000 compare with RM95 000 with Gold/Ultimate Pack)
  • Layak terus untuk mendapat momentum bonus dengan hanya 1 Diamond Partner di Kiri dan 1 Diamond Partner di Kanan (Entitle for Momentum Bonus with only 1 Diamond Health Pack Partner in both left and right legs)
  • Layak untuk 4 cycle bonus untuk setiap 1080 CV. Berubah menjadi 6 cycle bonus untuk setiap 1080 CV bilamana mempunyai 'big leg' dikiri dan kanan. Untuk Diamond Leader; 3 'Diamond Health Packs' diperlukan manakala untuk Platinum Leader; 9 'Diamond Health' Packs diperlukan (Entitle for 4 cycle bonus for every 1080 CV. The cycle will change to 6 cycles for every 1080 CV when you have big leg on both left and right leg. Diamond Leader requires to have 3 Diamond Health Pack partners for this entitlement whereas Platinum Leader requires 9 Diamond Health Pack partners)
  • Layak menerima 7 jenis bonus berbanding 5 dengan package lain (Entitle to 7 types of bonus compare to 5 with other packs)
  • Boleh mencecah Presidential Leader dalam masa kurang dari 7 bulan untuk mereka dan partner mereka yang bersungguh-sungguh melakukan 'duplication' (May reach up to Presidential rank in less than 7 months with correct and dedicated duplication by all partners)
  • Boleh memilih kombinasi produk mengikut kehendak pelanggan (New partner may choose a combination of products for their Diamond Health Pack)
3 Pilihan Kombinasi Produk (3 Combination of Packs);
  • 18 Pek Premix = RM6156.00; RP20,790,000 (Indonesia); P85,050 (Philippines)
  • 18 Pek THIRST = RM6480.00;
  • 18 Pek V2 Premix = RM6930.00'
  • 12 Pek Premix + 4 Pek Thirst + 2 Pek V2 Premix = RM6228.00 
  • 9 Pek Premix + 8 Pek Thirst + 1 Pek V2 Premix = RM6282.00



0 comments:

Post a Comment