Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Adakah Vemma Sesuai Untuk Perempuan Mengandung

Persoalan ini memang menjadi salah satu persoalan mesti di setiap kelas-kelas penerangan produk vemma. Berikut adalah petikan kata-kata Dr Hannah Bajor dari USA berkenaan persoalan di atas;

"I have done some research and tried many a product and eventually I was introduced to Vemma at a holistic mom’s health show. Vemma has truly changed my life physically, emotionally and financially. It is pregnancy safe and breast feeding which is very important to me. It is a physical created product and is in the Physician desk reference book found in every doctor’s office throughout the USA"

"Saya telah menjalankan beberapa kajian and mencuba banyak produk dan akhirnya diperkenalkan dengan vemma di pertemuan 'Ibu-ibu Sihat'. Vemma benar-benar mengubah kehidupan fizikal, emosi, dan kewangan. Ianya safe untuk mereka yang mengandung dan menyusukan anak yang mana pada saya adalah sangat penting. Ianya produk yang dikeluarkan secara fizikal yang terkandung di dalam buku panduan Physician yang terdapat di pejabat setiap pejabat doktor di USA."

Penjelasan beliau boleh dibaca di link dibawah http://pregnancysuccesscoachblog.blogspot.com/2008/01/taking-following-vitamins-minerals.html

0 comments:

Post a Comment