Seperti orang lain saya juga mempunyai IMPIAN untuk bebas dari kekangan kewangan dan masa. Sejauh manakah kita telah berjaya mencapai IMPIAN kita? Adakah kini kita telah bebas, atau masih menjadi ‘pekerja’? Adakah anda merasakan anda kini HEBAT atau ada kekecewaan di jiwa anda? Jika kecewa anda mesti berubah dan mencari kehebatan diri anda. Jika anda masih mencari-cari wadah untuk berjuang mencari KEHEBATAN anda, saya sarankan anda berhenti mencari kerana di VeMMA anda akan dibekalkan dengan produk hebat yang dihasilkan oleh sebuah syarikat yang begitu mantap dan berpengalaman. Pelan busines terbaik telah menghasilkan ramai jutawan di USA, malah di Malaysia kejayaan Nursalehin, Siti fadzilah dan Razrul menjadi tiga jutawan terawal ASIA. Apa yang diperlukan adalah keyakinan diri serta kekuatan ‘WHY’ serta IMPIAN untuk melakukan perubahan. Sudah hampir 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Minyak dan Gas tetapi saya masih mencari-cari kebebasan untuk mengatur masa dan kewangan saya. Dengan hanya tinggal kurang dari 7 tahun sebelum saya mencecah umur 50 tahun, saya berjanji yang saya perlu berubah kerana jika saya gagal melakukannya maka saya mungkin gagal memberikan yang terbaik untuk 10 ahli keluarga saya. Saya yakin kini hanya VeMMA yang dapat mengubah kehidupan saya. Saya tidak berkata yang semuanya akan menjadi mudah dengan VeMMA kerana saya juga pasti bahawa untuk berjaya hanya dengan pengorbanan, azam dan komitmen yang kuat saja yang akan dapat melebarkan peluang kejayaan saya di VeMMA. Di sini saya menyarankan agar saudara2-saudari2 pengunjung blog ini juga akan dapat melihat dan merasai apa yang saya maksudkan ini dan bertekad untuk sama-sama berjaya di VeMMA. Kejayaan tidak akan manis jika bersendirian.

Apa Kata Hasmi Hashm di Muar Johor..

  • Join dengan diamond pack
  • Kena excited
  • Kena teruja
  • Jangan terampilkan kelemahan
  • Jangan buat keputusan kepada prospek
  • Jangan paksa...mungkin perlu jual mahal mengikut keadaan
  • Kita x jual barang
  • Jangan ada rasa-rasa...cuba-cuba...
  • Jangan peduli dengan orang yang rasa x nak
  • Terus bantu prospek dan business partner
  • Terus telefon prospek yang dididaftarkan dalam Vemmabuilder...atau sms unutk mendapatkan peluang untuk berbincang
  • Terus promosi jangan...berhenti
  • Compliment orang yang join dengan kita...ucap tahniah
  • Ucap tahniah bilamana downline kita mendapat member yang baru
  • Business Vemma adalah Relationship Business...
  • Bimbing member baru kita
  • Pastikan member kita mendapat e-mail panduan...
  • Pastikan ajar member ada 'skype'
  • Pastikan ajar setup Vemma.com
  • Pastikan ajar setup unutk register account unutk pembayaran bonus
  • Jangan berhenti untuk refer kepada upline..
  • Pastikan Duplikasi berlaku berterusan
  • Pastikan downline boleh melakukan apa yang kita lakukan sepertimana upline kita lakukan
  • Pastikan downline kita berjaya...dapat bonus...naik rank mcm kita...mcm upline kita...
  • Repeat semuaprocess dia atas
  • Busniness ini untuk mereka yang berimpian besar dan ikhlas untuk membantu orang lain..
  • Jika anda tidak mempunyai sifat ingin membantu dan share info maka busniess ini bukan untuk anda..
  • Ingat business ini sedang!!!
  • Janagan risau pendapat/pandangan orang lain..
  • Seseorang mempunyai sebab tersendiri untuk tidak bersama kita..
  • Percaya kepada faktor DUIT....DOA-UASAHA-IKHLAS-TAWAKAL
  • Orang join bukan semata-mata kerana Vemma, produk....ramai yang join kerana ANDA..
  • Komitmen leader menyebabkan downline kita percaya kepada kita
  • Jangan hampakan harapan orang..
  • Kita tidak perlu menjadi pemilik Vemma tapi kita berupaya menjadi Jutawan
  • Untuk mereka-mereka yang mempunyai prospek yg jauh..guna telefon, skype, online meeting vebinar..
  • Jangan peduli sangat kepada mereka-mereka yang banyak beralasan...
Hasmi Hashim

Direkatulis oleh
Sayed A Sani
Semetahealth

0 comments:

Post a Comment